16.7.11

Rehlah @ PANTAI MANIKAR

peace ckit kak mur & jantung!!
peace!!!check out jom!
bestnya membe2 aku p REHLAH kat PANTAI PANCUR HITAM...gara2 aku tak tebangun pagi tu,aku dah terlepas moment ni...actually aktiviti ni under lajnah aku,LAJNAH RIADAH & KECERIAAN (LRK)..mmg masak la aku kena anti dek membe2 LRK ni....apa tidaknya banyak dah meeting & event under LRK aku escape( X SENGAJA)...tapi sebab paling munasabah ialah aku x dapat mesej semua aktiviti tu...kak pengerusi tu msti antar mesej kat num celcom aku,msalahnya aku bka num maxis..ni lah pasal terjadinya kes x tau apa2 ni dr LRK...ayoyo..tapi..yang aku risau dorang pikir   aku ni sengaja x p...(muka-blur-yg-amat)

WALAUPUN aku x p REHLAH ni,tapi aku nak la jugak update ckit2 aktiviti dorg ni sbagai tanda menebus kesalahan..hehe...mengikut laporan membe aku,lebih kurang 30 orang yg ikut relah ni...FYI,ahli2 REHLAH ni didominasi oleh pompuan(20) & dilimitasi oleh lelaki(7+1-sir megat)..dorg ada solat duha yg diIMAMkan oleh SIR MEGAT..
korang x nak join?
indahnya kehidupan
KHUSYUK

 
saya ada macho x?
 mcm best je ku tgk dorg pose ni..smua membe LRK ada..ku MIA..huhu...kalolah ku join sekaki..


PERGGH...mmg rata2 membe aku cakap ni 1st experience dorang solat duha tepi PANTAI...haha...ambik korang...yg paling syok nya tu..dorang x bewuduk(bukan solat x bewuduk!)..tp..dorang betayamum...hihi...nice one!!dorang cakap.."abis muka kami berpasir!!!"...hehe...lek ar bro..tu pengganti wuduk namanya....hihi...memang aku tabik la kat korang!!!
sempat g ko peace ek has?

tayamum bejemaah among muslimah

p/s:yang amik gambar ni ialah jan@JJ..credit to her...apa perasaan ko tgok diorang solat tepi pantai ni?


lepas dorang solat tu,sir megat ada bagi usrah.tapi aku x tau pulak usrah apa..hehe...t aku tanya..ni lah serba sedikit REHLAH @ PANTAI PANCUR HITAM...
pose seh...

sblum blik,amik gmbar dlu!!!


FYI:1 REHLAH BESAR-BESARAN akan diadakan pada 17 julai ni...MOH RERAMAI JOIN...IMARAHKAN AL-IRFAN...byar rm5 jak..ada makan2 tau...


LRK sekaki bersama

moga UKHUWAH LRK berkekalan
 alhamdulillah!!

No comments:

Post a Comment